Veelgestelde vragen

Is de verzending gratis?

Wij bieden gratis verzending op alle bestellingen naar Nederland & België.

Kan ik retourneren?

Retour- en Herroepingsbeleid

Bij Vloerkleden Koning doen we er alles aan om jou blij te maken met je aankoop. Toch niet tevreden of van gedachten veranderd? Geen zorgen! We hanteren een helder en klantvriendelijk retourbeleid. Hieronder lees je precies hoe het werkt:

Herroepingsrecht

Is het vloerkleed toch niet helemaal wat je had verwacht of wil je je bestelling terugdraaien? Geen probleem! Bij Vloerkleden Koning heb je 30 dagen retourrecht.
Dit werkt als volgt:

Binnen 15 dagen na ontvangst van je bestelling meld je de retour aan via info@vloerkledenkoning.nl.

Vervolgens heb je nog 15 dagen om het vloerkleed naar ons terug te sturen.

Je hoeft geen reden op te geven. Je mag je bestelling zonder opgaaf van reden retourneren.

Heb je vragen over het retourproces? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag persoonlijk verder!

Retourproces

Retour aanmelden:
Meld je retour altijd aan via info@vloerkledenkoning.nl. Wij sturen je vervolgens de retourinstructies en eventueel een retourlabel.

Verzending:
Stuur het vloerkleed in beschermende verpakking terug en zorg dat het goed is beschermd tegen transportschade.

Verzendkosten:
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening, behalve wanneer de retour onze fout is; bijvoorbeeld bij een beschadigd geleverd product of verkeerde levering. In dat geval vergoeden wij de retourkosten.

Let op:

Bewaar altijd je verzendbewijs.

Communiceer duidelijk met ons vooraf, want ons retouradres is een externe opslag.

Wil je zeker weten dat alles goed gaat? Je mag het vloerkleed ook in overleg bij ons ophalen of terugbrengen.

Terugbetaling en Omruiling

Terugbetaling:
Zodra we je retour in goede orde hebben ontvangen, storten we het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele oorspronkelijke verzendkosten, binnen 14 dagen terug via de betaalmethode van je bestelling.

Omruilen:
Toch liever een ander kleed? Geen probleem! Geef dit aan bij het aanmelden van je retour. We denken graag met je mee voor een passend alternatief.

Bijzonderheden en Voorwaarden

Staat van het vloerkleed:
Zorg dat het vloerkleed bij retour in originele, schone en onbeschadigde staat verkeert.

Gebruiksschade of transportschade:
Als het kleed zichtbaar is gebruikt of beschadigd is tijdens het retourproces door slechte verpakking, kunnen wij een waardevermindering toepassen of de retour weigeren.

Vragen of Assistentie

Heb je hulp nodig of zit je met een vraag?
Stuur een mail naar info@vloerkledenkoning.nl.
Ons team staat voor je klaar en denkt met je mee!

Jij blij, wij blij. Dat is Koningsklasse service. 👑

Wat is de levertijd?

Wij streven ernaar om jouw vloerkleed binnen 1-5 werkdagen bij je thuis te bezorgen. De exacte levertijd is afhankelijk van de bezorgdiensten van PostNL en Elst Transport.

  • Vloerkleden korten dan 175cm (opgerold ingepakt) worden binnen 1-2 werkdagen geleverd via PostNL.
  • Vloerkleden langer dan 175cm (opgerold ingepakt) worden binnen 3-5 werkdagen geleverd via Elst Transport.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace-code om je levering te volgen.

Is het vloerkleed direct leverbaar?

Ja, al onze showmodellen zijn direct uit voorraad leverbaar. Dit betekent dat je vloerkleed snel wordt verzonden en afhankelijk van de verzendmethode binnen 1-5 werkdagen bij je thuis is!

Wat is een showmodel?

Een showmodel is een vloerkleed dat eerder is uitgerold ter presentatie in woonwinkels of op beurzen. Deze kleden hebben op verhoogde plateaus gelegen, waardoor er niet overheen is gelopen. Dankzij deze instroom van showmodellen kunnen wij ze aanbieden voor aantrekkelijke prijzen, terwijl de kwaliteit behouden blijft.

Zijn dit originele designer merken?

Ja, wij bieden originele designer vloerkleden aan. Onze showmodellen zijn afkomstig van erkende designmerken en worden verkocht als showroom- of tentoonstellingsexemplaren. Dit betekent dat je authentieke designproducten koopt tegen aantrekkelijke prijzen.

Hoe kan ik contact opnemen?

Je kunt ons bereiken via:

E-mail: info@vloerkledenkoning.nl

Telefoon/SMS/Whatsapp: +31 6 15415135

Onze klantenservice staat je graag te woord voor al je vragen en advies.

Kan ik achteraf betalen?

Betaal veilig en gemakkelijk voor-, achteraf of in 3 termijnen. Via de betaalmethodes: Ideal in 3, Riverty of Klarna. Je kunt gemakkelijk en veilig achteraf betalen voor jouw aankoop.

Zit er garantie op showmodellen?

Retour- en Herroepingsbeleid

Bij Vloerkleden Koning doen we er alles aan om jou blij te maken met je aankoop. Toch niet tevreden of van gedachten veranderd? Geen zorgen! We hanteren een helder en klantvriendelijk retourbeleid. Hieronder lees je precies hoe het werkt:

Herroepingsrecht

Is het vloerkleed toch niet helemaal wat je had verwacht of wil je je bestelling terugdraaien? Geen probleem! Bij Vloerkleden Koning heb je 30 dagen retourrecht.
Dit werkt als volgt:

Binnen 15 dagen na ontvangst van je bestelling meld je de retour aan via info@vloerkledenkoning.nl.

Vervolgens heb je nog 15 dagen om het vloerkleed naar ons terug te sturen.

Je hoeft geen reden op te geven. Je mag je bestelling zonder opgaaf van reden retourneren.

Heb je vragen over het retourproces? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag persoonlijk verder!

Retourproces

Retour aanmelden:
Meld je retour altijd aan via info@vloerkledenkoning.nl. Wij sturen je vervolgens de retourinstructies en eventueel een retourlabel.

Verzending:
Stuur het vloerkleed in beschermende verpakking terug en zorg dat het goed is beschermd tegen transportschade.

Verzendkosten:
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening, behalve wanneer de retour onze fout is; bijvoorbeeld bij een beschadigd geleverd product of verkeerde levering. In dat geval vergoeden wij de retourkosten.

Let op:

Bewaar altijd je verzendbewijs.

Communiceer duidelijk met ons vooraf, want ons retouradres is een externe opslag.

Wil je zeker weten dat alles goed gaat? Je mag het vloerkleed ook in overleg bij ons ophalen of terugbrengen.

Terugbetaling en Omruiling

Terugbetaling:
Zodra we je retour in goede orde hebben ontvangen, storten we het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele oorspronkelijke verzendkosten, binnen 14 dagen terug via de betaalmethode van je bestelling.

Omruilen:
Toch liever een ander kleed? Geen probleem! Geef dit aan bij het aanmelden van je retour. We denken graag met je mee voor een passend alternatief.

Bijzonderheden en Voorwaarden

Staat van het vloerkleed:
Zorg dat het vloerkleed bij retour in originele, schone en onbeschadigde staat verkeert.

Gebruiksschade of transportschade:
Als het kleed zichtbaar is gebruikt of beschadigd is tijdens het retourproces door slechte verpakking, kunnen wij een waardevermindering toepassen of de retour weigeren.

Vragen of Assistentie

Heb je hulp nodig of zit je met een vraag?
Stuur een mail naar info@vloerkledenkoning.nl.
Ons team staat voor je klaar en denkt met je mee!

Jij blij, wij blij. Dat is Koningsklasse service. 👑

Hebben jullie een showroom?

Ja, wij hebben een showroom in Waalwijk. De showroom is alleen op afspraak te bezoeken. Neem contact op voor het maken van een afspraak via:

E-mail: info@vloerkledenkoning.nl

Telefoon/SMS/Whatsapp: +31 6 15415135

Kan ik een klacht indienen?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vloerkledenkoning.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Mijn vraag staat hier niet tussen..

Vul hieronder je vraag in, dan proberen wij je zo snel mogelijk te beantwoorden.

Contact